Séminaire IPCMS - « Topological Spin Structures for GreenIT - from individual ultrafast motion to diffusion and collective Crystallization of 2D Lattices »

Sciences et recherche

26/11/21  15h00 26/11/21  16h00
 Auditorium de l'IPCMS - 23 rue du Loess - Bât. 69 - Campus Cronenbourg - Strasbourg

Un séminaire intitulé « Topological Spin Structures for GreenIT - from individual ultrafast motion  to diffusion and collective Crystallization of 2D Lattices » aura lieu le vendredi 26 novembre à 15h à l'Institut de physique et de chimie des Matériaux de Strasbourg (IPCMS). Il sera présenté par Mathias Kläui, Institut für Physik and Graduate School of Excellence Materials Science, Mainz Centre for Dynamics and Topology Topdyn, Mainz, Centre for Quantum Spintronics, Norway.